SABFAKTA 7 -soulmate

okej, jag tycker farligt mycket om denna killen, för han är underbar och det finns ingen som liknar honom, på något sätt, ingen i hela världen. den connectionen vi har, den går inte att återskapa eller på något sätt hittas någon annanstans. vi har alltid underbart roligt tillsammans, och vi har så grymt mycket gemensamt. han är inte mitt allt eller min pojkvän, så missuppfatta mig inte, men han är den finaste människan i världen i mina ögon. han har levt så mycket under sina 16 år, och gått igenom mycket som inte många 16åringar har, och jag tycker att han är speciell, och jag vet om att han tycker farligt mycket om mig tillbaka, det bevisade han igår. tayfun yasar, du vet om att jag alltid kommer finnas här, precis här om du behöver mig, och även när du inte behöver mig så är jag har, precis här *ritar ett hjärta med fingarna på ditt bröst*. du är underbar soulmate, och kommer aldrig lämna dig.

god jul btw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0