there's things you need to hear, so turn off your tears, and listen

myset &badandet hos matilda igår var underbart! linnea fick för sig att hon skulle rulla sig i snön, jag följde med för att också rulla mig, men i sista sekund kom jag på mina njurar, så jag ångrade mig och nöjde mig med att ställa mig på alla fyra som en vovve. efter badandet och bastandet försvann ALL min energi, och jag började frysa (fast bara lite), och på hemvägen låg linnea och sov på mig, och jag lutade mig på min fina vän och försökte sova jag med. det blev snabbt in, borsta tänderna i raketfart, och sen sovning. idag är jag ledig, funderar på att fråga om jag inte kan åka upp och överraska galningarna i gbg, men som sagt, jag funderar vidare. medan jag funderar går ensammast i sverige på repeat på spotify för min del, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0