live laugh love

här ser ni rälsen! det är hemskt, och har börjat spänna i kapp i käkarna nu. jag läspar som om jag aldrig gjort något annat, och lever på ben and jerrys glass. favorit: bohemian raspberry. jag har en platta i gommen som inte går ända in mot tandköttet = maten fastnar så jag kan inte äta någon ordentlig föda. tillochmed vattnet och salivet fastnar ovanpå den plattan. behöver jag ens nämna att det tog mig nästan en timme att äta en liten mesig banan? you get it, det är verkligen handikappat. får väl helt enkelt lära mig att leva som ensamvarg. ingen mer skola denna veckan: check


Kommentarer
Postat av: Moster

Nämen snuttis då... Du överlever detta oxå.. Tänk bara på vilket smile du kommer att få sen när allt är över..

Hörs av på ons sötnos

puss& kram

älskar dig . )

2010-02-16 @ 03:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0