lie to me

alltså jag har märkt att jag stör mig, jag stör mig på mycket nu för tiden. jag stör mig på hur en brud jag känner alltid ska klaga, blanda sig i, kommentera och tro att hon är störst bäst och vackrast hela tiden. sorry to break the news honey, men du är inte så snygg, och ingen orkar bry sig om dig eller dina så kallade problem. jag stör mig på hur mycket tråkigare livet blir när det är kallt ute, och hur irriterade alla blir på livet när vädret är grått. jag stör mig på dom som säger att det ska fortsätta vara såhär jobbigt väder tills i april. jag stör mig på hur vissa människor kan ljuga utan att blinka. jag stör mig på i princip allt just nu. fyfan vad jag stör mig.

Kommentarer
Postat av: Erik

Ryck upp dig o tänk på morgon dagen att den blir en gnutta bättre :)

http://open.spotify.com/track/7LDe75cRmbXNcMTGXR5sze

2010-02-13 @ 19:57:29
Postat av: Linnea

haha JA!!

2010-02-22 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0