du kommer aldrig att förstå.

jag tror inte riktigt att någon kan förstå hur dåligt jag mår på grund av den jävla rälsen. det är verkligen hemskt, och även om ni inte märker att jag tycker det, så gör jag faktiskt det. jag vill bara bli av med den. det känns som att alla stirrar, och det kommer aldrig bli bättre, jag vet det. detta är inget kul alls, och folk säger rakt ut att det ser för jävligt ut, vilket är sant. jag pallar inte mer, det gör ont i munnen och det kvittar hur mycket jag gråter, för det slutar inte göra ont. det slutar inte se förjävligt ut, och folk slutar inte stirra. inte ens ke$has låtar får mig på bra humör längre, och då har det gått långt. för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0