that girl aint no joke.

usch, det blir glesare och glesare mellan inläggen, vilket verkligen inte är något plus, men hursomhelst.
skola idag, haha, jag har faktiskt riktigt roligt i skolan! jag älskar min klass, eller ja, större delen av den, och livet är bra just nu. tayfun yasar ska snart komma hit, (snart som i innan året tar slut), och jag har lovat att fixa en fredagskväll för honom. kräftskiva med hela allihopa och alla på lördag, vilket verkligen kommer bli trevligt.
och jo, justja! nej det var inget.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sabbis, vi måste fixa vår picknik snart! :D:D hade varit riktgit mysigt

2009-09-02 @ 21:34:12
URL: http://somensommarnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0