team who?

jag saknar sommaren. jag saknar att vara så oförskämt brun, nej inte brun, svart. jag saknar hur saltvattnet alltid gjorde mitt hår überlockigt, och snyggt, lite surfaraktigt. jag saknar hur jag och tayfun låg på våra madrasser ute vid "bollarna" och snackade i flera timmar, tills vi båda började bränna oss, då paddlade vi in, för att någon timme senare paddla ut och snacka igen. jag saknar hur ingenting var som det skulle, men hur det ändå var precis så som det skulle vara. vintern är bara kall och jobbig, +att på vintern blir man ett år äldre, och ju äldre man blir, desto jobbigare verkar livet bli, så jag skulle gärna vilja att peter pan kommer och knackar på mitt fönster en vacker stjärnfylld kväll, och tar med mig till landet ingenstans. tror ni han kommer om man önskar sig honom i julklapp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0