today tomorro toyota.


1. me &mini me.
2.  dagens linne med nitar, grymt snyggt.
3. sab i fredes, ser helt konstig ut och platt hår.

säg till om det blir för mycket ego.

idag var jag på golfbanan, för andra gången i mitt liv med linnea, herregud vad jag är kass på golf. fick pratat ut ordentligt med linnea, usch vad jag har saknat henne! idag skulle tayfun egentligen ha kommit hit, men ja, det sket sig för han orkade inte vara med mig i två hela timmar. snacka om att jag blev dissad? aja, sånt är livet, vad ska jag säga? lite jobbigt bara med tanke på hur mycket han betyder för mig, men folk lämnar mig så ofta så jag har lärt mig att ställa sig in på det värsta.

har någon som betyder väldigt mycket för er någonsin lämnat er? berätta er historia!


Kommentarer
Postat av: emssies

sv; aa :/ skitsnäll tjej...nää

2009-08-17 @ 17:37:39
URL: http://emssies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0