ta det med en nypa salt

jag är trött, min dator har gått isönder på mitten (skärmen är på ena sidan av rummet, tangentbordet är på andra) och idag jobbar jag. jag måste verkligen göra tyskabrevet, fysiklabbrapporten och plugga kemi. ooouf, och inget prov nästa vecka, så jag kommer plugga isönder mig inför kemiprovet v 11. dino dansar på ukm i landskrona nästa vecka förresten, och igår "åt" han upp mig och sa curry sås. okej, åt och åt, låtsades äta upp mig sofie och sara. han är nog den roligaste vännen jag känner, kan knappt fatta att vi snart är 18. känns som att det var igår som vi badade nakna i min pool hemma i smörhålan, trots att det är 17 år sedan


Kommentarer
Postat av: emelie meisner

kommer ihåg när vi var i sälen,

du,jag,fille,pappa,mamma,dino,sofie,anders,angelique*,

kommer ihåg det som igår. !<3

saknar dig kusse.

älskar er <33

2010-03-07 @ 17:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0