jag pallar inte bråka idag

idag jobbade jag lite hos mamma, på DIDI FUTURE FURNITURE (jag är grymt stolt över min mamma, hon är finast i världen), men fick ledigt efter halv två för att jag ska iväg till matilda med tjejerna ikväll klockan sex, och för att mamma ville att jag skulle gå och kolla på skor. det blev inga skor, men det blev en kalender (eftersom min gamla var sönderklottrad med ett namn som jag inte längre vill se), och ett läppsyl eftersom min överläpp numera ser ut som om någon har försökt sandpappra den. mh, så idag har varit rätt lugnt, blev en fika med shake på espresso house innan jag började dra mig hemåt, och nu ska jag börja göra mig iordning inför ikväll. måste leta upp bikinin, man vet aldrig riktigt var man har sina grejer i detta huset (inte om man heter sabina iallafall;))
jag glömde säga det, men tack för alla gratulationer igår på min födelsedag, jag blev jätte glad, och var verkligen inte bortglömd

mitt hår, OPLATTAT

Kommentarer
Postat av: Dennis

bikini? vad ska ni göra? haha ;D

2010-01-04 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0