and i'll forget the world that i knew, but i swear i wont forget you

någon kommenterade och undrade om allt är okej med mig, och herregud, det kunde inte ha varit bättre! usch vad jag är glad, lycklig, allt på samma gång! glöm bara inte skriva ditt namn i ett av fälten, så jag kan se vem du är, så hade jag kunnat smsa/ringa dig och berätta vad som hade hänt, istället för att du får ett tråkigt opersonligt svar på min blogg.

hahaha, och btw, jag har INTE bambiögon, mina ögon är fula, bambiögon är fina!


Kommentarer
Postat av: sab

härligt att någon feg jävel håller med mig! :)

2010-01-13 @ 14:54:16
URL: http://shelf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina ögon och jättefin röst så tyst med dig!

2010-01-13 @ 20:28:05
Postat av: sab

aaaaw, min fina brandman! <3

2010-01-13 @ 21:11:16
URL: http://shelf.blogg.se/
Postat av: gissa.... skriv ett sms när du kommit på det!;)

usch ja, men sånt är livet:) fjönt!:D

2010-01-15 @ 00:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0