if we ever meet again.


jag vill ha sommar, så att man kan gå i korta klänningar med bruna ben, så att saltvattnet kan göra mitt hår sådär snyggt lockigt, så att man kan somna på balkongen i lägenheten i turkiet, så att man kan gå till stranden och träffa tayfin varje dag, så att man går ut i vimlet på didims strand varje kväll, gå på pazarerna på lördagarna, bränna sig på näsan för att man glömde att smörja in sig med solfaktor 50 krämen, och vara sådär oförskämt sommarkär.

jag tycker att tönten med dom gröna ögonen kan bli frisk snart. linnis kan också bli frisk för den delen, för jag saknar henne. jag tycker att mina sår i munnen ska läka, så att jag inte går och har ont. jag tycker att dessa nio månaderna ska gå snabbt, så att jag kan BLI av med rälsen i käften (förlåt, jag glömmer hela tiden bort mig, jag menar munnen. men nu börjar väl vänja er vid det nu?). jag tycker verkligen om ne-yos låt lie to me, och tycker ännu mer om brick by boring brick med paramore. jag tycker snön och isen kan smälta. jag tycker att skilsmässor är tråkiga. jag tycker att verkligheten gör ont. jag tycker du verkar vara söt, men svår. jag tycker verkligen att det ska bli sommar nu, DET tycker jag nog mest just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0