MEP, derivata +borderline

alltså jag har JÄTTE mycket att göra nu innan lovet, matte prov imorgon, borderline arbete som ska vara skrivet inom en snar framtid, och ett MEP-arbete/uppsats som ska vara inne på fredag, och jag har inte börjat på de två sista sakerna +att jag har blivit sjuk?! herregud, jag har fåttt panik här hemma, rätt roligt att se att alla läsare fortfarande är kvar och går in på min blogg trots den dåliga uppdateringen.
ni ska få något lite att läsa medan jag pluggar hjärnan ur mig, eftersom ni är så duktiga och håller min statistik uppe!

i fredes var jag hos caroline på tjejmiddag, tyvärr så hade jag kameran med mig, men glömde att plocka upp den förrän de va för sent, men någon sitter på alla bilder och ska skicka dom till mig så fort dom kommer upp på facebook! ;)

lördes var en jobbig dag för mig, för en viss dum pojke (även känd som henrik nordh) dumpade mig. JAG GRÄT ÖGONEN UR MIG! men allt löste sig vid dagens slut och vi är back together igen. min moster och hennes man kom också hit, och det var full rulle tills de stack på söndag kväll.

vi har också haft gäster från turkiet hela veckan, och det har väl varit, helt okej roligt:p

kommande planer är att gå på mjfilmen på lovet, ev i lund, umgås med benke, och ja, vem vet vad som mer kommer hända? förmodligen massa plugg också:(

nu har jag skrivit ett mega långt inlägg, och min mamma kommer typ skrika isönder sig på mig om jag inte börjar med MEP uppsatsen nu, för hon vill inte jag ska få ig pga att jag inte kan lämna in den i tid, haha :)


jag älskar dig.

är riktigt dålig på att ladda upp bilder, kopplar kameran till datan ikväll och för över alla bilderna!
PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0