sab yesterday

sab

yesterday

okej, tayfun kommer säkert döda mig för detta, men det ni ser på bilderna är vad jag hade på mig igår. Jag vet att det strider emot ALLA, då menar jag verkligen alla modeprinciper och regler jag och tay har, men jag hade en lektion: nationella i fysik, och jag orkade verkligen inte, eftersom jag bara hade sovit i fyra timmar, så jag drog på mig en oversized tjocktröja, en oversized t-shirt som gick ner under tjocktröjan, och ett par mystights. på fossingarna hade jag ett par tre-torn sneakers. det var underbart, men en sak man bara gör en gång, och jag skulle absolut inte kunna gå omkring klädd så varje dag. ovanpå allt detta så var jag osminkad, eftersom det var en "chill" dag. jag kände mig som det fulaste trollet i världen, men jag mådde så jävla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0