lite seriöst såhär på nattkvisten

okej, jag måste bara klargöra en sak. jag är ingen flicka som accepterar att vara en i mängden. ABSOLUT inte. sakerna man säger till mig, säger man inte till resten av världens tjejer, för då förlorar man ALL respekt för mig, för jag är såpass naiv, så jag tror faktiskt på främlingar, tror på vad dom säger till mig, och på vad dom gör för mig. jag menar inte att det är en främling som gör såhär, personen är verkligen ingen främling, och det gör mig ännu mer tveksam till vad jag ska tro. jag klarar inte av sånt, för jag är ingen i mängden. jag ÄR speciell, och förtjänar att höra saker som är personligt riktade till mig, och inte till mig OCH resten av sveriges tjejer. godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0