it don't matter where i am, they say hey sexy

jag mår dåligt idag, så vart enda litet avtryck via sms, msn eller facebook värmer i hjärtetrakten.

på spotify går det en reklam med christoffer från melody club, han skrattar rätt så mycket. jag tror han ville ha sagt något, typ som "lyssna på våran nya cd", eller liknande. det ryktas om att tayfun ska ringa mig idag, och fika med mig på onsdag och krama/pussa ihjäl mig. sitter(ligger), och irriterar mig på att fjortisar har hittat till facebook. har ont i magen. min lillasyster matar mig med kanelbullar. borde inte sofie komma hem snart?  lilleman är mysig, och detta inlägget har flummat iväg. HEY SEXY, sugababes "nya" låt går på repeat @spotify. det är kallt, jag fryser

Kommentarer
Postat av: Tayfun

When I'm walkin' down the street they say

Hey, sexy

When I'm dancin' in the club they say

Hey, sexy



Det ryktas inte,utan jag ringer dig ikväll gumman. Nu ska jag ut på shopping jakt, Puuusss <3

2009-12-21 @ 12:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0