dag1.

idag gick vi upp vid 20 över sju, och vid 20 i so skulle vi cykla till skolan. mamma, tänk dig om det tar mig en 20minuter att cykla till skolan i sverige, det tog nästan det dubbla, eftersom det var den dubbla vägen! väl framme i skolan fick vi en rundtur, och sen käkade vi. jag och jessica delade, det var nogot med marsipan och nogot med choklad i vora bullar. efter frukosten so gick vi till ett datarum, det var runt 10tiden, och vi har suttit här tills nu, halv 1. martin sitter brevid och säger att jag moste berätta att jag "sov" po honom, men det gjorde jag inte, jag pratade med min tysk och martins tysk, eftersom martin inte kan ett ord tyska och vi bestämde nogon cykelväg. martin hälsar att han kan visst ett tyskt ord: bratwurst. GRATTIS martin, vilken kunskap du ligger inne med! klockan 1 är det lunch, sen ska vi go pü schnitzeljakt in der stadt, haha, vi har ingen aning om vad det är. vid 4 tiden ska vi till bremens museum, och vid 9tiden ikväll är det fest i nogon lokal som nogons pappa äger, en lokal som man använde som bombrum om jag inte förstod det fel.

min tysk är väl en aning speciell (HAN ÄR TJOCK/martin), och det gor ett rykte om det ockso, alltso ibland blir jag lite rädd.. men jag har riktigt roligt, 
mamma&pappa, ring mig ikväll vid 7 tiden! älskar och saknar er, pusssss :)


Kommentarer
Postat av: sofie

jag saknar dig mega mycker sis.

kom hem nu :( <3

2009-12-04 @ 17:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0