trip and its going down


jag är superseriös, som alltid.
JUSTJA! JAG HAR EN SAK JAG MÅSTE BERÄTTA!! men vi tar de en annan gång. galet gaaaaaalet! if we ever meeeet agaiiin, lalalalala, go kill yourself, kill yourself (den låten känns som typiskt edde btw), timbaland har satt sig på hjärnan, det är rättså bra vetja! efter att jag åt m&ms idag så är munnen (KOLLA! jag har börjat vänja av det fula språket. jag menade i själva verket tandställningen) fylld utav jordnötter. det skaver, rejält. såja, timbaland, du och jordnötter underhåller mig justnu. snart är det kemiboken som gäller, om jag ska lyckas med mvg på provet nästa vecka. nämnde jag att jag fick 1 (EN JÄVLA(sorry, här kom det) PÖÄNG) ifrån mvg på förra provet? fy vad irriterande det var. götet till helgen, jag saknar min moster, som jobbar inatt också btw. sen är hon ledig i 9 dagar. älskar dig

pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0