sjukling

jag bokstavligen trillade ur sängen imorse, och kände hur hela rummet snurrade! usch, jag hatar att vara förkyld, och speciellt att vara instängd i huset. fast idag fick jag gå ut och vara ute i 20 minuter(!), och det kändes som för mycket. HELA kroppen är slut.

förövrigt i de 20 minuterna jag var ute och gick, så såg jag ut som värsta luffaren, hade shalvar +tröja+kofta+skinnjacka+sjal på mig. ohgud, undra vad folk tänkte när dom såg mig? elafall, är man sjuk så är man.
måste motvilligt sätta mig ner med matteböckerna nu, har prov imorgon, om jag nu kommer få gå till skolan vill säga.

vad tycks om den nya designen? SÅ JÄVLA GRYM JAG ÄR! haha, nej men jag blev väl nöjd;)
allvarligt snack med tayfun igårkväll också, det gillas, även om vi inte alltid tycker samma.
hör av er!

Kommentarer
Postat av: Dennis

lite annorlunda design, grymt att du orka göra om skiten :)

2009-09-14 @ 15:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0