seni seviyorum

så här är det:
saken är den, att du har säkert rätt. jag är kanske omogen, och allt vad det var du sa till mig, men jag har aldrig ljugit för dig, utan allt jag har sagt har jag menat, och menar jag fortfarande. jag bara önskar att du kunde förstå att det är mycket just nu? att liksom hela min familj bor här just nu, och det är svårt att komma ifrån, iallafall september månad ut. hade du bara väntat i typ 10 dagar till, så hade det kunnat bli underbart. jag var ju typ din tjej? usch, jag kan inte fatta att det inte är du&jag längre, och nu tillochmed förnekar du att det ens har varit något, och kallar mig för ful osv. jag menar, jag bryr mig inte, du kan säga vad du vill om mitt utseende och beteende, det kommer inte ändra mina känslor för dig. jag kommer alltid älska dig.
jag saknar dig inte bara som "typ min kille", utan som min bästa vän. du visste verkligen väldigt mycket om mig, ja så mycket jag vågat berätta för någon i hela världen. jag hatar att min oförmåga till att lita på folk, har förstört för oss. jag verkligen älskar dig, och jag vet inte om du läser detta eller inte, men jag gör faktiskt det. och jag vill inte släppa dig. JAG vill inte. men jag vet att du vill, eller du tror att du vill, eller jag vet inte. om du läser, så kan du iallafall höra av dig, usch detta har jag sagt innan, men jag vill prata. JAG VILL FORTFARANDE HA DIG! jag måste vara galen, du har lämnat mig gång på gång och jag älskar dig fortfarande.
förlåt, jag menar verkligen förlåt, för allt.
men tänker du verkligen ha slösat bort en hel sommar i onödan?
det vill jag inte ha gjort.
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0