I used to be love drunk but now I'm hung over, I'll love you forever, forever is OVER

ännu en morgon där man vaknar och känner hur hela kroppen är slut, jag menar inte slut som efter ett träningspass, utan slut som slut att man inte har kontroll över armar och ben och hela kittet. spillde ut en miljon grejer igår, och tillsist gav jag upp, och slutade försöka hjälpa till i köket innan någon glas gick isönder.

Love Drunk - Boys like girls
That's Why You're Beautiful - Beyoncé
-drogar dom låtarna och alvedon just nu.
justja, letar efter en ny skola, funderar på att byta och flytta till halmstad istället. jag orkar verklligen inte med att se vissa personer här i landskrona.

JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: jossan

hahahahah fin bild :O eller inte... haha

Älskar dig!<3

2009-09-15 @ 15:41:43
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: Dennis

ska du inte alls göra !:(

2009-09-15 @ 16:02:15
Postat av: Anonym

Fan va gött

2009-09-15 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0