fina vänner

oh, idag är jag sjuk, så idag har jag gott om tid för att rensa i garderoben, blogga, sova, plugga, alltså allt man inte hinner med när man går i skolan och är frisk. igår när jag kom hem ifrån skolan, så bara vällde tröttheten över mig, och på något sätt lyckades jag hjälpa min mormor med maten, sen stupade jag i säng vid 5tiden. vid 7 väckte min mamma mig och sa att det var käk, och jag gick ner, åt, hjälpte till att plocka undan, allt detta under tystnad, vilket verkligen inte är likt mig, och folk reagerade. sen så ringde jag en pling till min moster, sen ringde henke, sen somnade jag med förhoppningar om att jag skulle må bättre idag, och imorse när jag vaknade, vaknade jag med samma idiotiska trötthet fast +ont i halsen, tryck på lungorna och huvudvärk så in i bomben.

så ja, jag har väl lite tid för att blogga idag.

en suddig sab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0