chew me sue me everybody do me

igår var en trevlig kväll, förutom att jag var helt yr och borta hela dagen i princip.
henke kom hem till mig vid 8a, så tog det ett litet tag innan jag hade bestämt vad jag skulle ha på mig, men när jag väl bestämt mig, så blev det rätt så enkelt, kommer dock inte ens ihåg vad jag hade på mig, så illa mådde jag. jag tog en tablett som satte sig i halsen och spottade ut den igen --> mamma blev sur och sa att då kan jag gå och ha ont. haha!
@linneas, så blev jag kissenödig, så tog hon mig till toan, och ja, jag var så nervös så jag kunde inte kissa! haha jag höll på att dö! usch, så jag spolade tvätta händerna och gick ut, så viskade jag till linnea när vi gick i trappan att jag aldrig kissade, och hon skrattade åt mig, sen kom jag/vi på att man kan sätta igång kranen, så blir man mer kissig, så ja, jag prövade, och det tog TID! haha, iaf så drog/skjutsade henke mig hem, underbar som han är, så jag kom hem. HAHA! min intressanta (not) gårkväll!


hyfsat ny bild, eller ja ny och ny, sen turkiet på emre (<3) och sofie. letar efter kamerasladden, men hittar inte den, för ja, gud vet var ja har lagt den! haha, annars kommer det nya bilder när jag har hittat den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0