lång historia, kort svar. jag älskar dig

yes för nu sitter jag här hos sara, och vi har väl helt okej roligt, sara mår lite dåligt (ja en tjejsak), och dino &jag dansar sönder, och har förberett en lite (läs, LITEN) michael jackson tribute för vårt nummer på talang 2010. hehehe, vi är bäst!

idag har jag varit hemma, och bråkat med min pojkvän. alltså, helt seriöst, han dissar mig för sina kompisar, sen lät det ungefär såhär:
h=han
s=jag

s: men jaja, jag vet inte vad jag ska säga
h: ne men jag måste gå nu
s: jaja skit i det då.
h: vad?
s: nej bara dissa mig
h: amen du kan inte bli sur för att jag måste lägga på?
s: nejnej vill du lägga på?
h: ja, jag måste dra, annars drar dom utan mig!
s: jaja okej *klick*

förlåt för att jag är på lite pms humör idag, men du vet att jag älskar dig. JÄTTE MYCKET!
dino brix is here, och vi dansar och kramas som sagt. vem vet när vi ses nästa gång?

i love you i do bästa vän.


heheheh förhands titt på vår mjtribute

yesplease, we love it!
heheh, och jag har pojkvän, denna killen är bara min bästa vän och framtida (läs snar framtida) danspartner!

Kommentarer
Postat av: eemma!

sv: haha bra fråga! tror du får fråga henne om hon har roligt eller inte, eller pröva att färga så själv ;)

2009-10-03 @ 23:07:56
URL: http://emmzih.blogg.se/
Postat av: della

sv ; tack för kommentaren sööötnos :)

men bor du i västerås , jag skulle gärna komma på fest då ;)

2009-10-03 @ 23:37:29
URL: http://lifebydella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0