ps

sitter på psykologi lektionen, och som vanligt är den fylld utav allt annat än just psykologi. jag och min kompis pratar till exempel om kemin som vi har prov i imorgon, och sen kollar jag runt lite på allt möligt, facebook, andra bloggar och tja, snart kommer väl läraren och frågar om jag är färdig med mitt arbete. får helt enkelt skylla på kemiprovet.. SLUT PÅ PERIOD A PÅ FREDAG! efter det är jag ledig varje måndag och fredag morgon. på fredag ska jag se new moon med tijana m.fl och jag får uppdatera senare, nu kommer läraren. pusssss

jag och tayfun skiljde oss igår, vi bestämde oss för att köra öppetförhållande tills vi fyller tretti.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Vet inte, kollade på första avsnittet och fastnade :) själv?

2009-11-16 @ 13:19:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0