new moon, rep ochsåvidare.

shalalalala mitt liv är helt underbart just nu! allt den senaste tiden har varit bra, jag och tayfun är vänner, konserten på lördag kommer bli G-R-Y-M, har ett par många underbara vänner. repet idag var helt okej. har dock två små regnovädersmoln på min himmel: jag börjar bli förkyld (vilket märktes en aning på repet idag;( ), och new moon slutet var inget bra. eller jo, filmen var bra, men du vet, man kan aldrig sluta en film med repliken vill du gifta dig med mig och sen inte få ett svar.. som tur är har jag läst boken, så jag vet redan vad som kommer hända :)

nu ska jag plugga fysik, gudarna vet hur mycket jag behöver få vg i det ämnet!

älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0