jag sa väl att jag ringer dig när jag har tid?

Alla som har flickvän/pojkvän gör detta testet


Vad heter ni? Sabina och Henrik
Hur träffades ni första gången? På v.v
Hur länge har ni varit tillsammans? 2månader på måndag
Är ni förlovade? heheh, nej, men har målat upp min förlovningsring för honom:)
Bor ni ihop? nej, faktiskt inte.
Har ni barn? haha nej?
Har båda körkort? nej, ingen av oss har körkort
Isåfall, vem kör bäst? jag kör bättre, men han vill inte erkänna.
Kommer du ihåg er första kyss? hahaha, jag kommer ihåg första försöket, omg, det var pinsamt! haha. <3
Vem sa "Jag älskar dig" först? jag, men han trodde inte mig.
Vem är äldst? Benkis
Vilka stjärntecken är ni? Stenbock och Vädur
Vem fyller först på året? Sab
Vem är längst? Henke
Vem sjunger bäst? jag tror det är jag:$
Håller ni i handen på stan? ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? ja, vi var bästa vänner i minst ett år innan.
Vad har ni gemensamt? vi kompletterar varandra, men bruna ögon, brunt hår?
Blev du kär i första ögonkastet? yep, men det är väl lite komplicerat.
Har ni någon speciell låt? nej:/
Har ni några "fri kort"? NEJ!
Har ni stora framtidsplaner? jag har:)
Har ni gråtit i varandras armar? nej..
Har ni varit utomlands tillammans? nej.
Vilket är ert bästa minne? alla minnen med honom är bra.
Vem lagar bäst mat? henke, jag är riktigt dålig på att laga mat.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? pratar i telefon, eftersom vi inte hinner träffas så ofta.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? nae:$
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej, han bor på andra sidan gräset.
Blir du lätt svartsjuk? ja.
Brukar ni bråka? JA
Ringer eller SMS:ar ni mest? smsar mest.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? hela benke är fin!
Brukar nån av er prata i sömnen? haha nej.

JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0