jag pallar inte bråka idag



okej, visst ser bilden söt ut och så, men usch vad jobbigt det lilla monstret var inatt! först hoppade han upp i min säng runt 3 på natten, vid 6 vaknar jag av att han sitter och hulkar och ska kräkas, I MIN SÄNG! jag fick panik, lyfter honom ner på golvet, samtidigt som jag lyfter så kräks han över hela sängborden och ner på golvet. usch jag fick rysningar. eftersom jag fortfarande inte var vid medvetande efter att ha blivit så abrupt väckt ur min sömn att för tidigt på morgonen, så märker jag inte förräns det är försent att han håller på och kräker på mattan. tack lilleman, verkligen tack.. tänkte jag, gick snällt och fint upp och bytade lakan i sängen, torkade upp och skrubbade bort kräket (det låter mycket enklare och renare än vad det var, det kan jag lova), och när jag väl hade bytat lakan och allt, så kommer monstret IGEN och vill hoppa upp i min säng. FÖRSVINN! vrålar jag, och puttar ut honom, stänger dörren och somnar om. en timme senare väcker pappa mig, och jag håller på att dö utav trötthet. lite nyheter och tankar såhär på morgonkvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0