framme!

jag har kommit fram, och jag lever. yes i do. alltso, allt är olika ifron vad det är i sverige. jag saknar alla, riktigt mycket, men kommer ha roligt. agendan för ikväll är att vi ska över till ett annat utbytes par; alexander och oskar hast, so jag kommer fo prata lite svenska iallafall :)

togresan gick bra, jag och martin hadde högläsning i ungefär tvo kapitel, och sen kom vi till färjan. po färjan köpte jag ingenting, började fundera ut vad jag skulle köpa till mina föräldrar och mina systrar, och jag kom inte fram till nogot vettigt. när vi hoppade po toget igen so sov jag lite med min levande kudde som ot hela tiden, det tog aldrig slut! efter 8a timmars togresa, so kom vi fram, och min tysk (pieter), hämtade mig med sin mamma, dom var riktigt trevliga, och när vi kom hem so visade dom mig upp till "mitt" rum, och sen ot vi och pratade lite, och nu sitter jag och piter här och jämnför vägen till skolan med vägen till skolan i landskrona, det var lika long väg :) iallafall, nu ska vi över till oskar och alexander, jag försöker uppdatera imorgon! imorgon är det party, hehe, det kommer bli roligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0