99 Luftballons

nu bär det av! eller ja, nu och nu, om ungefär en timme borde väl min granne komma och knacka på och säga: sab! nu är det dags! och sen hoppar vi in i bilen till tåget på väg mot äventyr i bremen. min väska är inte riktigt färdigpackad, vilket säger mig/er att det förmodligen har blivit liiiite för mycket grejer som blivit medtagna, men jag har så svårt för att säga nej! oh, dom där stövlarna, dom bad ju så snällt om att få följa med, så har jag inte hjärta att säga: nej älsklingar, ni kommer inte bli använda, ni är för tunna, så skulle dom säkert säga: men vi har aldrig varit i tyskland? :( sen hade jag inte haft något val. okej, det där låter nog sjukare än vad det var tänkt, och jag skojar, jag lovar, men det är liiite  för tidigt på morgonen, vi skyller på det! iPoden är nu fylld med massa bra musik, och jag känner mig redo! men det är något som fattas, jag kan bara inte sätta fingret på vad det är..

vi kör på lockigt idag, vi kommer köra på lockigt hela resan, för min lillasyster har gömt plattången denna gången. usch, det är verkligen inte snyggt:

 

AU REVOIR! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0