whos that girl - robyn

Good girls don't say no, or ask you why,
I won't let you love me, until you really try.


jag har fått dille på audrey hepburn i breakfast at tiffanys. usch, äckligt snygg är hon.


på tal om äckligt snygga, så har vi dessa två. kommer ni ihåg om hur jag sa att jag var avundsjuk på the notebook paret?
dom kan slänga sig i väggen jämnfört med dessa två! OH, ge mig en snygg pojkvän, NU!

tayfuns armband sitter som klistrat på mig, och jag vet att han följer min blogg, det är därför jag skriver det:) det är riktigt fint baby, nästa gång vi ses ska du ha med en ring till mig;)

haha, vaddå flumm så här tidigt på morgonen? inte bra alltså. ska fika med my lite senare, vid två ungefär, sen ska jag övertala tayfin till att komma hit imorgon.

osminkad, turkiet -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0