henrik nordh

alltså det är sjukt hur mycket jag tycker om dig! usch, det är nästan lite läskigt?
jag förstår om du tycker allt går sakta, eller om du tycker att jag är mesig, men jag vill inte gå för snabbt fram, jag vill att allt ska bli perfekt. och jag vet om att om allt hade gått snabbt, så helt plöstligt hade du tröttnat på mig, precis som du tröttnade på frida, eller vad de nu var du dumpade henne för. jag tycker iallafall grymt mycket om dig, och hoppas verkligen att du tycker om mig lika mycket.
du har blivit hela min värld, och när du är i närheten kan jag inte koncentrera mig, jag får verkligen jobba på min självkontroll för att inte sitta och stirra på dig hela lektionen istället för att lyssna på läraren.
du är så fin! du är perfekt! usch, det känns helt overkligt att du tycker om mig tillbaka, jag väntar bara på ett samtal där du säger, tyvärr men jag vill inte ha dig längre.
förstår du hur mycket jag tycker om dig?
nej, men det förstår inte jag iheller, för det är oförståeligt. jag har aldrig tyckt om någon så här mycket innan, och det skrämmer mig. samtidigt som du är helt underbar henrik nordh!
<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Aw gumman <3

2009-08-25 @ 20:03:06
URL: http://somensommarnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0